Speciální návěs Queen Mary byl vozem, vytobeným za jediným účelem – přeprava částí letadel. Byl vyvinut firmou Tasker Trailers z Andoveru a jeho design byl dokonale přizpůsoben jeho určení. Měl jen jednu osu s velkými koly na vnější straně bočnic – na ložné ploše nebyly žádné výstupky. Malá světlá výška usnadňovala nakládání. A konečně speciální bočnice umožňovaly transport křídel ve svislé poloze, postavené na náběžných hranách. Podvalník byl vyráběn téměř výhradně pro RAF a RNFAA, které jej používali během druhé světové války a po ní. Stroj měl deklarovanou nosnost 3 tuny.
Queen Mary byl nejčastěji používán s tahači Crossley a Bedford, zejména OYC. Vůz dostal název patrně díky rozměrům – v souvislosti s největší tehdejší zaoceánskou lodí. Velikost podvalníku byla ostatně další typickou vlastností. Počítalo se s tím, že části letadel jsou sice lehké, ale poměrně rozměrné.

Technické údaje soupravy Bedford OYC a návěsu Queen Mary:

  • Délka: 11,89 m
  • Šířka: 2,4 m
  • Výška: 1,4 m
  • další údaje nezjištěny – informace uvítám na modely@dark-net.cz

Stroj je v šedé barvě s insigniemi RAF. Mohl se vyskytovat na kterékoli základně RAF během druhé světové války. Stroj byl ve stejné sadě jako jeřáb Coles. Povrch je pokryt washem, který má napodobit vlivy počasí. Na přívěs jsem naložil torzo stíhačky Boulton-Paul Defiant od Pavla models.