V práci, ve vzdálenějších lokalitách, nocujeme po hotelích a penzionech. Naskýtá se pak otázka, když skončíme, a ještě je brzy na spaní, co s načatým večerem. Jistě, můžeme jít třeba na pivo, ale nezřídka je člověk tak unavený, že už se mu nikam chodit nechce. Pak jde třeba koukat na TV, filmy, nebo lepit.
Začal jsem tuhle praktikovat třetí možnost, s tím, že si na cesty budu brát modely velmi jednoduché. Minule jsem tak uchopil Panzer II. Stavebnice S-model je skutečně easy assembly, nicméně vzhledu modelu to nevadí. Koneckonců ho vylepšuje kovová hlaveň (na kterou jsem zapomněl) a leptané díly (na které jsem nezapomněl). Sestavit všehovšudy nějakých dvacet dílů modelu byla hračka a o to více času zbylo na barvení. Byť poslední barevné úpravy jsem prováděl až na domácí půdě. Tank je v šedé barvě, myslím, že nějaké extra jiné kreace u Ausf.B nepřichází v úvahu. Dále pak je zaprášen filtrem olejovou barvou. Označení je jednoduché – jen německé kříže bez jednotkové příslušnosti. Sice si nejsem jist, nakolik to bylo ve Francii, nebo na počátku operace Barbarossa možné, nicméně jsem tady stejně neměl odpovídající označení, abych ho mohl doplnit. Nechal jsem to tedy tak.
The fourth and final suspension configuration used for the Panzer II tanks was the five overlapping road wheel configuration termed A single example of an Ausf. J with a jib in place of its turret was found operating as an armored recovery vehicle. There is no record of an official program for this vehicle.