Model Hurouše pochází ze staré stavebnice Směr a proto se jedná o odpočinkový model. Byť se už dneska některé věci dělají jinak (kokpit, kryty podvozku), celkově je model víceméně čistě vylisován a tak se s ním poměrně dobře pracuje, nemusel jsem nijak zásadně brousit ani tmelit. Stroj jsem postavil s otevřeným kokpitem, byť ten kokpit není žádná dvakrát hitparáda. Opět jsem na kokpit použil masky, i při štětcování hodně pomůžou. Dodržel jsem zbarvení z návodu, takže by měl odpovídat stroji 213. perutě RAF, která operovala z letiště Misurata v Libyi a zasáhla do bojů u El Alameinu. Jeden obtisk jsem zprasil, takže jsem si ho musel zopakovat. V tomto bodě musím vyzdvihnout přístup výrobce, který mi na požádání zaslal celý nový aršík. Takže děkuji Směr v.d., nepovažuji to za samozžejmost. Jelikož je to stroj, operující v severní Africe, je samozřejmě tropikalizován, a pod nosem má mohutný filtr Vokes. Stavebnice s tím pochopitelně počítá a není třeba improvizovat. Jedná se také už o několikátý model, kde jsem natahoval anténu z rybářského vlasce o síle 0,18 mm. Patinoval jsem standardně, očouzením šedou barvou suchým štětcem.