Občas, aler opravdu jen občas si uděláme radost a koupíme si levný, jednoduchý model. V minulosti to byl třeba Volksjäger He-162, MiG-3, nebo poměrně nedávno žlutokřídlý Wildcat. Kromě zmíněné jednoduchosti mají zmíněné modely společného i výrobce – čínský HobbyBoss. Modely má jednoduché – do dvaceti dílů, celkem čistě vylisované  a většinou i ozdrojované – tedy konkrétní, dohledatelná předloha. I obtiskové aršíky jsou celkem pěkné, dobře vytištěné. Jedná se tedy spíše o modely vhodné pro začátečníky, ale v zásadě to na hotovém modelu není úplně patrné a ocení ho i člověk, který se vyřádí spíš na barvení, než lepení samotném. A jak jsem již zmínil – jsou laciné, většinou pod 200 Kč. Rozhodně s nimi člověk prohloupí méně než s nějakými polskými s******i typu MisterCraft/MasterCraft, kde se jedná o přebaly jiných značek a někdy to může být dobré a jindy je to hotové peklo. Prvním příkladem budiž P-40 a druhým Šturmovik. Dosti reklamy na HobbyBosse, pojďme k věci. Výše v textu se zmiňuji o Wildcatu, sešly se nám dvě v podstatě identické stavebnice, jen s různými aršíky. Z prvního vznikl onen žlutokřídlý, druhého si postavila Týna. Ač je to jednoduchá stavebnice, o rychlou stavbu (a že to umí) tentokrát nešlo. Z prostého důvodu. Udělala hrubou stavbu, barvu a pak tu Wildcat asi půl roku odpočíval v krabici s mými resty, než dostala chuť ho dodělat. A to už rychlé bylo. V zásadě zbývalo osadit překryt kabiny, podvozek a hotovo.
Postavený model ztvárňuje palubní letoun eskortní letadlové lodi USS Petrf Bay (CVE-80), letky VC-93 z konce války, takže patrně nad Iwo Jimou, nebo Okinawou. Zajímavostí je, že se jedná o pozdnější verzi Wildcatu, z doby, kdy už byla výroba převedena k firmě General Motors Corporation (GMC) Eastern Aircraft Division, která v závodě v Lindenu ve státě New Jersey vyrobila na 5 000 strojů této verze FM-2. Letoun je nastříkaný sprejem Tamiya, jednolitou Sea blue. Postaveno z krabičky, bez patiny. Fotky ze stavby opět nemám, protože se mi málokdy povede vyfotit ji při práci.